Dagens kap, 149 kr

169346-46169346-47

Idag var jag iväg med föräldrarna och fastnade direkt för mönstret på kjolen när jag såg den. (Den stora bilden är inte helt rättvis mot färgen, men den lilla är.) Jag tvekade i alla fall inte ens att köpa den när jag såg att den var i storlek 46, mer än 10 storlekar större än min alltså.
Och tänk, den kostade bara 149 kr!
Jag tänkte sy om den till en förklädesklänning med skärpet som hängslen, men när jag provade den som kjol blev jag tveksam. Nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra.

Vad tycker du, ska den vara kjol eller bli klänning?

Kommentarer
Postat av: emma

Vilket fynd! Tycker den passade som kjol men om det är en sådan stor storlek kan du ju sy in den!

2007-01-28 @ 18:28:35
URL: http://ramde.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0