Shoppingrapport.

Tänkte precis på att fy vad roligt det skulle vara att få göra shoppingrapporter istället för labb-raporter. Därför kommer här en:

Igår var jag ju i Lund med H. Hon köpte en massa fina saker men jag handlade knappt någonting. Men det var inte för att jag inte hittade något, utan för att när jag skulle ta ut pengar på bankomaten så funkade den inte! Är inte det bland de störigaste sakerna som finns när man shoppar?
Såg bland annat denna klänningen/tunikan på TOPSHOP, men som sagt, inga pengar. Det enda som fick följa med hem var ett silvrigt nagellack från H&M och en påse godis. Nagellacket har jag precis målat på, och jag måste säga att det är riktigt gulligt.

Kommentarer
Postat av: Elin

Väldigt irriterande... Vad synd :(

2007-02-10 @ 16:09:55
URL: http://ohre.blogg.se
Postat av: Elin

Elin: Ja, visst är det.

2007-02-11 @ 15:56:15
URL: http://elinkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0