Triss i lack.

169346-257

Svart lack, för att tillägga. Känner ett starkt behov av något i svart lack just nu. Dessa tre saker trängs med ungefär 3000 andra saker på min långa önskelista nu:

- Kilklackar med snörning från Vagabond, för det överkomliga priset av 750 kronor. Snygga snygga snygga!
- High heels från Halens, underbara och med den där lilla remmen sitter de extra stadigt på foten. Passar till... ja, allt i princip. 449 kronor kostar de.
- Lackväska från Gina Tricot. För det första tycker jag att den är mycket finare i verkligheten än på bilden från hemsidan. Kikade på den igår i Malmö och blev lite förälskad. Precis sådär lagom stor att bära i handen, armvecket eller på axeln. För 299 kronor blir den din(och min hoppas jag).

Vad tycker du om lackiga accessoarer?
Bilder: Gina Tricot, Nilson, Halens

Kommentarer
Postat av: Fairy

Jo, asså det kan vara både gulligutt och fult, om man säger så.. Men det du skrapat ihop här skulle jag inte tacka nej till!

Jag tycker väldans mycket om din blogg, jag är banne mig förälskad i den!

Kram på dig, rara lilla Elin :)

2008-06-21 @ 13:20:05
URL: http://fairy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0