Presenter.

Idag har jag fått två presenter! Mamma hade hittat 2 par leggings till mig någonstans för 20 kronor paret. Ett par svarta och ett par i en svårbeskrivlig färg som jag skulle benämna som cerise-neonrosa eller något liknande. Det är så otroligt bra att ha många leggings och strumpbyxor at byta med, det kan förändra en oufit så enkelt!

Nu är min kjol inne i tvättmaskinen och blir färgad mörkblå. Att tillägga är att jag har två sådana kjolar, så jag färgar bara den ena. Hoppas det blir bra.
Idag fick jag även reda på att mitt smyckesmaterial kommit till affären som beställde det åt mig, så det ska hämtas imorgon minsann. Ser redan fram emot morgondagen, eftersom resten av denna ska ägnas åt läxor, läxor och åter läxor.

Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0