Otrolig glädje.

Hade på mig detta nu på eftermiddagen, när jag var på "jobbintervju":
- Top, TOPSHOP
- Kulhalsband, M925
- Jeans, Cheap Monday
- Klocka, DKNY

Intervjun gick riktigt bra och jag fick jobbet! Jag jobbar alltså nu på en liten kaffestuga, och ska arbeta för första gången där på söndag. Så det är lite som ett extrajobb vid sidan om skolan. Härligt härligt! Och jag vet vad detta betyder; shopping! Men jag ska nog faktiskt spara lite också :P

Har förrsten bestämt mig för att skicka tillbaka solglasögonen. Tycker det var lite mycket att betala 221 kr för ett par solglasögon i helt annan färg än vad som angavs i auktionen.

Nu ska jag göra lite uppgifter i Kemi och fundera på vad jag ska köpa för mina kommande jobbpengar. Lite klänningar lär det ju allt bli, och halsbanden bredvid från CC Skye är ju så underbara att jag knappt kan låta bli att klicka hem dem direkt!
Bild: Kyssjohanna

Kommentarer
Postat av: Elin

Så kul med en extra inkomst!! Jag får vänta lite innan jag får hantera pengar så. Men jag städar faktiskt ungefär varannan vecka hos en kompis för lite extra knäck :D alltid nåt!

2007-03-07 @ 19:56:41
URL: http://ohre.blogg.se
Postat av: Tesan

Grattis till jobbet, alltid bra med lite extra cash!

2007-03-08 @ 13:05:39
URL: http://tesans.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0