Måndag, vår och konstig pose.

Idag känner jag riktigt att det är vår. Solen skiner och det är hela 12 grader ute, 12 grader! Helt underbart!
Dagen har annars varit något så kopiöst bra. På matten förstod jag talen, kanske pga S magiska tröja(?) och när det blev lunch gick jag, A och S ut och åt. Där satt vi på torget på en bänk och åt underbart goda mackor(i min fanns kycklingröra med curry och majs!).
Dagens kläder blev följande(och ja, ni får stå ut med den konstiga posen):
◊ Blårutig klänning, TOPSHOP
◊ Silvrigt klockblomshalsband, Pilgrim
◊ Klocka, DKNY
◊ Blågrå strumpbyxor, TOPSHOP
◊ Väska, Lacoste
◊ Pumps, Bruno Magli (vintage)
+ Vinröda naglar, Mavala (Las Vegas)

Jag tänkte ändra designen på bloggen lite, men undrar, vet någon hur man gör sin bild(den ovanför kalendern) större och tar bort ramen? Skulle även vilja veta hur man tar bort ramen på bilder i inlägg.

Hoppas ni har haft en riktigt trevlig vårdag precis som jag!
Bye.

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin klänning! (men förövrigt, det är måndag idag, inte tisdag;)...)men ha en bra dag

2007-03-12 @ 16:29:14
URL: http://elinalexi.blogg.se/dreamland/
Postat av: Elin

Elin: Haha, jag är inte helt kry i huvudet idag. Det är ju våår :D

2007-03-12 @ 16:31:58
URL: http://elinkan.blogg.se
Postat av: Elin

haha ;) jaa, jag håller med dig, på sommaren kan jag aldrig hålla reda på dagarna! ;)

2007-03-15 @ 12:43:12
URL: http://elinalexi.blogg.se/dreamland/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0