Fredagens outfit.

169346-263Idag har jag varit i Lund och kollat lite i affärer och sådär. Såg många finfina saker, men jag köpte ingenting förutom lite gummisnoddar, gummiband och spännesgrejer till parkasen. Såg även att Vila öppnat på Nova, och att det fanns Panduro inne i Lund. Det visste inte jag innan iaf, men jag är kanske lite sen?
Det jag burit idag är:
◊  Lång topp med rosettdetalj, H&M
◊ Gammal, grå huvtröja, Jc
◊ Svart siluetthalsband, gjort själv
◊ Blå jeans, Hollister
◊ Tunna, ljusrosa strumpor, Lindex
◊ Svarta pumps med rosett fram, Bruno Magli(vintage)
+ Svart ullkappa(H&M), Lacoste-skolväska, röda naglar(Depend) och rosa läppstift(Kanebo).

Såg också en jättejättesnyggsnygg svart väska på Footlight som liknade Yves Saint Laurent Muse Bag. Den var helt perfekt, precis vad jag letat efter, förutom priset. 3300 kr. Sen tittade jag lite på Longchamp-väskor också, eftersom de är lite snällare mot min studentplånbok. De var också mycket fina. Men den svarta på Footlight var bäst. Spara, jag måste spara!!

Nu ska jag smaska på det sista som är kvar av min vallmofrö-bagel från Mormors Bageri, och fixa med min parkas. Och! Jag ska göra klart inlägget om hur man gör siluetthalsband.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Tack för hjälpen med bilden bredvid texten, det funkade! ;) Du vet möjligvis inte hur man får bort ramen som är runt bilden? Trevlig helg /Sophie

2007-03-30 @ 16:45:11
URL: http://sophiela.blogg.se
Postat av: Elin

Sophie: Varsågod! Tyvärr vet jag inte det.., Desamma!

2007-03-30 @ 17:01:02
URL: http://elinkan.blogg.se
Postat av: ELLEN

Tack så mkt :) men vinna.. det tror jag inte jag gör ;)

2007-03-30 @ 17:27:16
URL: http://elleni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0