Blått och svart med jordgubb.

Sitter här i skolans datasal och bloggar. Vi börjar om 20 minuter men såklart har jag redan suttit här i tio minuter, eftersom min buss kommer till skoan en halvtimme innan vi börjar.
Dagens klädval:
- Blå topp, TOPSHOP
- Svart angorabolero, TOPSHOP
- Jordgubbshalsband, hemmagjort
- Klocka, DKNY
- Jeans, True Religion(Johnny)
+ Stövlar från Sthlm DG och halvavslitet nagellack på naglarna(Mavala, Las Vegas).

Nu ska jag ha franska iaf, och sen ska jag hem igen. Lägger in bilder efter hemkomsten, men tills dess får ni föerställa er det framför er.
Bye.

Update, 10.29.
Nu är bilderna inne!. Jippie!


Kommentarer
Postat av: Danwei

Fin outfit! Jag tror jag har den tunikan fast i vitt :)

2007-03-16 @ 10:21:32
URL: http://danweistyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0