Snart är du min!

169346-64
Dagens dag har varit underbar. På franskan imorse(min enda lektion idag) hade jag av misstag övat in kapitlet som vi ska ha till nästa vecka, vilket betyder att jag inte behöver öva på det mer.
Sen, efter franskan, gick jag och kusinen och åt lunch tillsammans, god lunch. En halvtimme senare åkte jag till Lund och till Nova.
Och tänk, när jag gick in på TOPSHOP såg jag klänningen (den på bilden), och det fanns 1 st kvar i min storlek. Den är i detta nu undanlagd till mig, och imorgon blir den hämtad. Sen har man ju studentrabatt som dessutom gör den 10% billigare!
Vilken lycka, jag trodde precis att dagen inte kunde bli bättre. Men precis kom min syster och meddelade att den efterlängtade La Redoute-katalogen anlänt. Så nu ska jag bläddra i den lite.
Bye!

Bild: TOPSHOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0