Rast & dagens utan bild.

Nu sitter jag här, efter min långa lektion i franska. Nu har jag två timmars rast innan estetisk verksamhet, som är min andra  och sista lektion idag.
Jag orkade inte lägga upp en bild imorse och jag hinner kanske inte göra det förrän 8 ikväll, så jag får väl improvisera lite.
Idag blev det:

◊  "Klockblomshalsband", Pilgrim
◊ Svart t-shirt med rosett, H&M
◊ Rosa pashminasjal, från en halsduksaffär?
◊  Klocka, DKNY
◊ Jeans, Killah

Ska jag göra engelska och lite annat inom området "läxor" nu, med lockbetet att jag får köpa mig något litet fint sen. Efter skolan ska nämligen jag och H shoppa. Underbart trevligt! Ska kolla in klänningar på Indiska och prova lite jeans, med mera.

Nu - pluggdags.
Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0