Snart iväg.

Håller på att värma mat i mikron. Ska snart till Lund och kolla efter present till pappan och lite annat.

Förutom present ska jag kolla efter detta:
- Linne eller body (med ryggurringning of course)
- Äppelhalsbandet från Guldfynd
- Strumpbyxor i glada färger(helst ett par blå)
- Ett par blåa jeans. Vet ingen speciellt modell men vill ha ett par mellanblå med hög midja iaf.
- TYG, I want tyg. Allt är liksom snart slut. Sydde dock en svart paperbagwaistkjol som ni kanske får se senare.

Bye.

Kommentarer
Postat av: nea

åh, äppelhalsbandet är så fint...
har kollat efter det på två olika ställen, fast dom hade inga kvar. men jag har inte gett upp!

2007-04-03 @ 15:44:01
URL: http://baranea.webblogg.se/
Postat av: Caroline

Hej! Jag bara undrar om du hittade någon fin body? Jag är nämligen också på jakt efter en, men vet inte vart jag ska gå. Kram Caroline

2007-04-03 @ 20:34:49
Postat av: Elin

Nea: Åh, jag vet, så otroligt sött är det. Hittade desvärre inget :(. Haha, precis, jag har inte heller gett upp :D
Caroline: Hittade ingen idag men tror mig bestämt veta att de iaf har 2 olika sorters bodys på MQ, typ svart, grå med puffärm och blåglittrig. Hoppas du hittar någon :D Kram.

2007-04-03 @ 20:45:34
URL: http://elinkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0