Klädvalet idag.

169346-274Bättre sent än aldrig säger jag. Har varit iväg idag. Först på min systers första badmintontävling och sen besökte vi några vänner. Hann dock ta detta fotot i idrottshallen där tävlingen var. Bakgrunden är egentligen inte svart-vit bara så ni vet. Man kan ana det gröna golvet av den gröna reflektionen på mitt ben..
Here it goes i alla fall:
- Mockajacka, Vila
- Vitt, ribbat baslinne(under jacka), TOPSHOP
- Sidenband i midjan, okänt ursprung
- Svart kjol, köpt i någon affär för 10 kr..
- Strumpbyxor, Twilfit
- Silverballerinas, H&M
+ helvt avskavt, rött nagellack

För att tillägga ser man min LOKA med päronsmak. Den var god den. Smakar lite som glass tycker jag.
Nu ska jag nog sova, jag är trött.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Tonii

Jag älskar dom där silver ballerinorna ifrån H&M lealde efter dem men jag fick bara tag i dem svarta! Men jätte sött i alla fall!

2007-04-01 @ 19:02:13
URL: http://tonii.webblogg.webblogg.se/
Postat av: Elin

Tonii: Ja, visst är de fina :D. Men de svarta är ju också söta! Tack!

2007-04-01 @ 21:20:51
URL: http://elinkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0