Dagens outfit + dagens köp.

Idag har detta prytt mig:
◊ Halsband, M925
◊ "Tub-blus", second hand
◊ Svart ullkofta, Vila
◊ Jeans, Miss Sixty(Eden)
◊ Silvriga ballerinas(nya!), H&M
Till detta: Min svarta Lacosteväska och vita dunjackan från Everest.

Idag blev det en trip till stan på lunchen, som inkluderade både glass på McDonald's och en visit på H&M. Och jag köpte, precis som många andra gjort, de silvriga ballerinaskorna. Tyckte de var så söta där de hängde, och dessutom var det 10% rabatt idag för alla medlemmar. Ett gyllene tillfälle om jag får säga det själv. De blev alltså mina för ynka 89 kronor.

Nu ska jag maila iväg en svenskuppsats och förmodligen jobba lite kemi. Boring, men det är ju sådant som måste göras.
Take care.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0