Söndag.

Söndagar brukar vara en sådan dag då man bara går runt hemma i myskläder, och det är precis vad jag brukar göra. Men idag har jag, förvånansvärt nog, varit lite arbetssam om man nu kan kalla det för det. Med tanke på det superblåsiga vädret fick jag en ide igår om att sy en trenchcoat. Inte för att jag är väldigt duktig på att sy, men vill man så går allt, tror jag. Igår eftermiddag bar det alltså av till en gigantisk tygaffär i Malmö där jag köpte svart trenchtyg, fodertyg och lite stuvbitar i stretchigt tyg. Mönster till trenchen köpte jag ochså förresten. Idag har jag börjat klippa ut bitarna som jag sen ska sy ihop. Nu ska jag nog återgå till tygerna och symaskinen. Bild på trenchen kommer förmodligen i framtiden(om jag blir nöjd med den).



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0