My "Urban" favourites

Eftersom det inte går att beställa från den amerikanska Urbanoutfitters.com tittade jag på den engelska sidan, och även där finns fina saker. Dock inte lika stort sortiment som på den amerikanska, men ändå. Jag har plockat ut mina favoriter, som man kan beställa härifrån!
        
Söt klänning med spetsdetalj: Mycket fin tycker jag och bra då den kan användas både med legging/strumpbyxor under eller jeans.

”Stop acid rain”-tröja: Kul med ett tryck som har ett budskap, och dessutom mycket fin färg på t-shirten.


Snygg kjol med knappar: Gullig med fin vidd, nästan som en dockkjol.

Rutig klänning från Chloé: Denna klänning faller mig i smaken och detaljerna som påsfickor och diskret knäppning ger det där lilla extra. Tycker den skulle passa fint över jeans och leggings men kommer ju även funka till sommaren med bara ben.
 
Jeansklänning, Chloé: Var tvungen att ta med denna också, igen. Det hör till ovanlighetens skull att jag fastnar för något i jeanstyg som inte är … jeans. Men denna är fabulös. Så enkel, så snygg, I love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0