Morgonstudier + förkyldning

Idag vaknade jag klockan halv nio och var väldigt täppt i näsan, också var min ena halsmandel uppsvullen till typ dubbla storleken. När jag väl hade gjort mitt morgonte och satt mig vid teven, kände jag en konstig känsla. Jag kom efter några minuter fram till att jag kände mig otroligt studiemotiverad, som ett sug efter att plugga liksom. Strange. Nu har jag då konstaterat vad jag tror gav mig dessa udda(men samtidigt bra) känslor. Jag har hela natten drömt om att jag skrev en uppsats om en stor resväska i svart, blänkande skinn. Kanske var det ett tecken. Jag kanske hittar en stor svart skinnväska idag på shoppingturen? Vi får hoppas!
Nu ska jag fortsätta plugga franskglosor och kanske t.o.m. jobba lite matte.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0