Morgondagen.

Imorgon ska jag åka och shoppa. Jag måste köpa mig ett par nya sneakers av något slag, och lite annat smått och gott. Men problemet är att jag inte riktigt vet vad jag ska ha för några. Färgen vit är i alla fall utesluten tills vidare, eftersom mina halvårsgamla Lacoste redan är förstörda. Ska kanske satsa på någon glad vårfärg som lyser upp, ex. gula, eller rent av bara ett par svarta?
Jag får se hur utbudet är, men får åka tidigt då min beslutsångest ofta är enorm och medför att processen brukar ta minst 2 timmar..

Vad ska ni ha för sneakers i vår?

Kommentarer
Postat av: Frida

åh, har också funderar på ett par riktiga knallgula sneakers iår.

2007-01-20 @ 09:08:50
URL: http://frimoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0