Halens

Ny kategori: 3 favoriter, där jag helt enkelt listar tre av mina favoriter.169346-45
Var precis inne på Halens hemsida där jag hittade bl.a. dessa tre snygga plagg:
◊ Lång jeanskjol i rak modell med hög midja och dessutom avtagbara hängslen. Kostar endast 299 kr!Hur söt som helst och ett lite billigare alternativ till varianten från See by Chloé.
 
◊ Den lilla svarta, med vårens korta längd. Snygg både med eller utan skärp i midjan. Priset för denna är lite högre än för jeanskjolen, 549 kr, men jag skulle ändå säga att den är ett kap på grund av den snygga modellen!

◊ Det tredje plagget är en romantisk blus/klänning i lite somriga färger. Skulle bära denna med ett par tighta stuprör nu och med bara ben till sommaren. Knäppes med knappar och kan spännad åt vid höften. Den blir din för 579 kr.

Bilder från Halens.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Halens har faktiskt en hel del fina kläder. trodde inte det, men sen kikade jag i katalogen o hittae massa fina grejer

2007-01-27 @ 23:31:18
URL: http://emelieronjachristina.blogg.se
Postat av: Elin

Emelie: Ja, jag trodde inte det heller. Med det var ju kul!

2007-01-28 @ 09:41:51
URL: http://elinkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0