Vad ska hända idag?

Ja, idag blev ju söndag för ca 11 minuter sedan och här sitter jag, pigg som en lärka, eller vad man nu säger? Det känns rättså störande men samtidigt trevligt på något sätt. Gästerna har åkt och brulépuddingen är uppäten och det är en ny dag. Tycker melodifestivalen var ok och att de rätta låtarna gick vidare. Men nu till vad som egentligen var ämnet här då.
Idag ska jag:
- Äta en riktigt nyttig frukost
- Tänka på att jobba matte
- Ignorera mina tankar på att jobba matte
- Åka med farmor och farfar på auktion och hoppas på att hitta det ultimata fyndet(eller fynden!). Typ antika solglasögon och gärna en väska också. En Birkin helst, om jag får be.
- Vara frisk från förkyldningen. Jag kan ju hoppas iaf.
- Lägga en ansiktsmask, because I'm worth it.
- Äta citron- och kaktussorbet, min favoritglass just nu.
Mer kommer jag inte på just nu. Självklart ska jag ju blogga, läsa bloggar och sånt
 nödvändigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0