Tillbaka hemma.


169346-139
Har som sagt varit på Swedala Quality Outlet idag, men hittade inget. Visst var där många fina saker(de flesta svarta, såklart), men jag kunde bara inte bryta mitt "köpförbud". Där fanns söta kläder från Rules by Mary, jeans från Miss Sixty och fina bastoppar från Koola Anna. Och där fanns även vita Victoria Beckham for R&R jeans. Själv är jag dock varken speciellt förtjust i vita jeans eller VB-jeansen.

Nu är klockan 19.00, och jag ska sätta mig vid symaskinen, och samtidigt tina upp semlebullar i mikron. Hoppas vi har någon grädde hemma bara... Jag brukar äta semlor som de är, först locket som jag doppar lite i grädden och sen äter jag underdelen som den är, med all grädden på.
Hur brukar du äta semlor?

Bild härifrån

.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Som vanligt antar jag, håller den i handen över en liten talrik och äter :)

2007-02-20 @ 21:33:28
URL: http://annamikaelanordstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0