Dagens "provoutfit"

169346-77
Dagens klädsel har fått sitt namn efter att jag ofta brukar ha varma kläder på mig de dagarna jag har prov. Jag fryser nämligen något så kolossalt när jag är nervös, vilket jag alltid är innan prov. Och ja, vi hade ju kemi-prov idag, vilket jag ifs redan förträngt av vissa anledningar...

Dagens varma klädsel blev alltså:
◊ "Klockblomshalsband", Pilgrim
◊ Vit bastop, H&M
◊ Leopardmönstrad kofta, H&M
◊ Sidenband, okänt ursprung
◊ Klocka, DKNY
◊ Svarta jeans, Cheap Monday

Över detta hade jag min vita dunjacka, som får mig att likna en marshmallow, och som pricken över i:et min fluffiga, ljusrosa, stickade halsduk från Esprit.
Nu ska jag äta spegetti.
Bye.


Kommentarer
Postat av: Kelly

snygg cardigan! den har jag oxå! :-)

2007-02-08 @ 19:17:15
URL: http://kellybellybutton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0