5 saker..

..ni inte visste om mig.
Antog utmaningen som jag såg hos Antonia, så nu ska ni få reda på lite saker om mig:

◊ Ormar var mitt största intresse när jag var liten, och jag hade faktiskt en snok.
◊ När jag för någon månad sen skulle sätta mig på toalocket och ta på mig en strumpa var locket uppfällt och jag trillade ner i toan och skadade svanskotan. Aj.
◊ För ca två år sedan hade jag en tandställning med gångjärn som alla tyckte såg läskig ut. Det var den oxå.
◊ Jag är sjukt rädd för sniglar och maskar och vågar inte en se på bilder av dem.
◊ En gång råkade jag halvt sätta mig på den vassa kanten av en "brun utan sol-tub" och fick ett djupt sår på ena låret. Smidigt, eller hur?


Tilla alla som läser detta: Antag gärna utmaningen och skriv 5 saker vi inte vet om dig!


Kommentarer
Postat av: Antonia

kul! :)

2007-02-03 @ 18:38:19
URL: http://www.antoniai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0